17 Temmuz 2011 Pazar

Yeşilçam Tadında Hayatlarımız

Hani klasik Türk filmlerinde olur, "Yine mi?!" der der izleriz. Saf ve masum taşralı kız evini terk eder ve İstanbul'a gelir. Sonuç bellidir; kötü yola düşecektir. Lakin bazı akranları bu durumu biraz da olsa "lehine" bir hâle getirmeyi başarmışlardır. Her günahında biraz daha üne kavuşan genç kızlar, bir süre sonra yıldızlaşırlar.


Taşralı bir genç kız değildim ve ünlü olmak gibi bi' niyetim yok belki ama, ömrü tüketme yolunda her saniye biraz daha yozlaşıyorum galiba. Ne garip, öylesine alıştım ki bu duruma, sıradan geliyor her şey. 

Bir kere baktı mı insan hataların tadına, geri dönüşü olmuyor varını yoğunu kaybetmiş olsa da. 

Bu yüzden artık, inanmıyorum masallara.

Benim masallarım tükendi zaten nasılsa.

15/09/2010 22.00 

0 yorum:

Yorum Gönder

Bu blog dir.