17 Temmuz 2011 Pazar

Yalan!

Sebepsiz ruh hallerim var benim. Bilen bilir, olmadık zamanlarda olmadık şeyler hissederim. Öyle bir ruh hali kalıntısı işte şimdi de dinlediğim. Öyle ki, çok mutlu bir zamanımda keşfetmiştim. Herkes dinlesin istedim. Herkes biraz karışsın, bir miktar bana benzesin, ben gibiler artsın istedim belki de. 

Sahi, bana benzemek ne kadar iyi? Belki de hiç... Belki de bu haller bir tek bana yakıştığı için bende hayat buluyorlardır, kim bilir. Bildiğim tek şey, şu anki modumu sorgulamadığım. Gerçekle yalanı ayırt etmek istemediğim bir de... 

Bağıra bağıra söylüyorum bu şarkıyı, en arabesk halimle hatta. Arabesk halim de güzel laf aramızda. Herkes güzel olsun maksat. Çünkü en sahici hallerimiz bile aslında koca bir yalan!



05/03/2010 03.00





0 yorum:

Yorum Gönder

Bu blog dir.