17 Temmuz 2011 Pazar

Ben Özlemedim Ki Seni Saçım Özledi

Her daim değişen şeklime şemalime, sonunda mantıklı bir açıklama getirebildiğimi farkettim. Evet, depresyondayım! 


Saçımla başımla uğraşmaktan, sürekli yeni biri olmaktan, bazen vakur bazen en şen şakrak halimle salınmaktan ben yorulmadım çevremdekilerin yorulduğu kadar. E iyi geliyor bana bu değişmeler, az da olsa soluk alıyorum kuaför çıkışlarında. Yeni biri olmak yeni bir hayat sunar mı insana? Teorikte hayır elbet. Pratiğine bakmak gerek. Bolca pratik yapıyor olmam da bundan sebep. 

Yadırgamasın kimse beni, sürekli değişmek iyi hissettiriyor. Bunca ilgisiz kalıp da, değişimi dilemeyen bir tek kadın var mıdır acaba? Yoktur, olamaz. Aşka aşık insan, artık aşka kırgınsa eğer ve bu kişi bir kadınsa, ya çeker gider gün olur, ya da bir süre daha ben misali oyalanır durur. 

Değişiyorum, çünkü kendimi böyle oyalıyorum. Nereye kadar gider, pek de bilmiyorum...



22/06/2010 00.00 

0 yorum:

Yorum Gönder

Bu blog dir.