17 Temmuz 2011 Pazar

Ortaya Karışık, Bol Sancılı

Bu aralar tangoya merak saldı bu pembe hatun. Hani dans etmekten çok onu izlemek,"Ben de ben de!" demekten çok o etkileyici tango müziğini dinlemek pek bi' cazip gelir oldu. Öyle ki, arka fonumda hep bi' tango müziği... (Evet, benim bi' arka fonum var.)



Öte yandan tüm çekiciliğime ve doğuştan gelme (!) yeteneklerime rağmen, oryantal figürlerden öteye geçemeyince dansım, neden tango yapmayı değil de izlemeyi sevdiğimi daha net anladım. 


Benim gönlüm sarhoştur yıldızların altında,
Sevişmek ah ne hoştur yıldızların altında.


Ne oldu benim arka fonumda çalan tango scent of a woman müziğime? 


Ah, o da buradaymış işte.



Karma yapıyorum bu aralar, yok yok zihnimde!



07/11/2010 01.00 

1 yorum:

yoldy35 dedi ki...

Yazılarınızı Gityat.com ' da paylaşabilir, blogunuzu tanıtabilir ve kendi kanalınızı kurabilirsiniz. Sizleri de aramızda görmek bizi çok sevindirir.

Yorum Gönder

Bu blog dir.