17 Temmuz 2011 Pazar

Artık Çok Fazla Off'luyorsun

Bu aralar deli gibi yazıyorum. Önüme gelen her yeri karalamak, kelimelere boğmak istiyorum. Öyle ki, bu benim deşarj olma yöntemim; yeni keşfettim. Çok fazla yazdığımda anlayın ki, iyi değilim.

İyi değilim, evet. Hayatımda bir nebze sükunet olduğu gerçek, ama anlam yok gibi. Ruhum put misali; kıpırtısız, soluk... Yüzüm manasız bakıyor; küskün ve soğuk... Bu kadar üşümeye alışıktım ben hani? Soğuğu severim sanıyordum. Isınmaya ihtiyacım varmış, bilmiyordum.

Biri alsın içimdeki şu acıyı! Yeter artık, dayanamıyorum. Sözde ayakta duran bedenim, her an yıkılabilir. Her an susabilir çenesi düşük kalbim. 

Kalp susması ne demek iyi bilirim. Keşke hiç bilmeseydim. 

Aksi halde, hiç şikayet eder miydim?



05/10/2010 23.00 

0 yorum:

Yorum Gönder

Bu blog dir.