20 Ekim 2011 Perşembe

Git (me)

Sen yoksun diye tersine mi dönecekmiş Dünya? Dönsün, zaman kaybetmesin o halde. Hissetmem hayat yerle bir olsa bile...

Kokunu mu arayacakmış evimin duvarları? Arasın, bulabilirse aşk olsun ona. Fark etmem dört duvar arasında sıkışıp kalsam da...

Bulutlar mı ağlayacakmış sen yoksun diye? Ağlasın, sel götürsün her yeri hatta. Islanmam tüm gök üstüme boşalsa da...

Sen yoksun diye nefesler mi yasaklanacakmış bir de? En güzel felaket bu belki de. Ben sensiz nefes alamıyorken bu yerde, kinim var alınan her bir nefese...

Uzun lafın kısası, hazırım ben her şeye sevgili. Gidişinle korkutamazsın beni.

Bilmez misin ki bir kere ölürmüş insan. Ne fark eder ki, zaten ölmüş ruhumu, yokluğunla bin kere daha yıkasan?

Yeni ölümler beni bekler, tuttum nefesimi şu an. Hadi git! Git de kopsun kıyamet o zaman!
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Bu blog dir.