8 Ağustos 2011 Pazartesi

Midemde Var Kırk Kür; Sabah Ayrı Götür, Akşam Ayrı Götür!

Sağlıklı yaşamı öğütleyen ve bitkilerin yararlarına dikkat çekmek isteyen bir kitabı okuyorum şu sıralar. Doğanın mücizelerine hayran kaldığım bir gerçek, zaten ben sonsuz kere inanıyorum bitkilerin iyileştirme ve koruma gücüne. Lakin sağlıklı yaşamak, cidden zor zanaat; anlamış oldum milyon kere.



Şöyle ki;

-Her sabah bir bardak soğan suyu içmek, sizi sağlıklı kılar.
-Sağlıklı olmak istiyorsanız, her sabah bir bardak taze sıkılmış domates suyu için.
-Sabahları içtiğiniz bir çay bardağı havuç suyu, sizi tüm hastalıklara karşı korur.
-Uyanır uyanmaz yediğiniz bir şeker kaşığı bal, en büyük dostunuzdur.
-Sabah, aç karnına bir bardak ılık suya taze limon sıkın ve için. İlaç kullanmanıza gerek kalmayacak!

En önemlisi de;

-Sabah kahvaltınızı asla ihmal etmeyin!

Kitabın yazarı sayın profesör, iyisin hoşsun lakin sanki atladığın bir nokta var. Bitkilerin yararlarından ve her sabah yapılması gereken rutin kürlerden bahsederken, insan midesinin boyutlarını ele almamış gibisin. Ben bu kürleri, sadece bir gün denedim ve midemde kahvaltıya yer kalmadı! Ne yani, ben şimdi sağlıklı olamam mı?!

Belki de en güzeli, bedenimizin sesi. Onu dinleyip, bedenimizle iletişim halinde olmayı becerebildiğimiz vakit, kırk kür + sabah kahvaltısı formülüne ihtiyaç duymayız.

Elbette alternatif tıp, ciddiye alınası bir alan. Lakin, benim midem o kadar geniş olamadı hiçbir zaman. O.o



0 yorum:

Yorum Gönder

Bu blog dir.