4 Ağustos 2011 Perşembe

Aşk Yıllanmış Bir Şarapsa, Kadehler Yeter Mi Sarhoş Olana?

Yıllarca bekledim onu.


Hiç unutmam; gece, yastığa başımı koyduğumda ettiğim dualarım olurdu. "Her neredeysen gel artık, ihtiyacım var sana." derdim Bay Doğru'ma. 


Ve o gün, gözlerinde aşkı yakan bir adam duruyordu karşımda. Kimsenin bakamayacağı gibi bakıyordu bana ve çekiliyordu bedenim kokusuna.


Aradan geçen yıllar çok şey ekledi anılara. Acı-tatlı zamanlara yenilmedik asla, gardımızı düşürme hatasına düşsek dahi... Sanki, tüm kötülüklere karşı sıkı sıkı zincirlemişti kader bizi. Ben ona bağlanmıştım kör düğümlerle, o bende kilitli... Bu sebeptendir belki, dilde yalan olmuş bitmelere teslim olmayışlarımız. Kaç yalan boyunda olursa olsun ayrılıklarımız, kavuşmayı çok sevdik her defasında. Kavuşmak için yığınla bahanemiz vardı aslında. 


Hem, sevdadan öte bahane mi var, gerçek aşk kitabında?




Senden öncesini unuttum geçmişimde,
Dönüp geriye bakmayı düşünmedim bile.
Öyle sevdim ki seni, eski eridi gitti,
Bir ömrüm daha olsaydı, seni severdim yine.

0 yorum:

Yorum Gönder

Bu blog dir.